В Україні стартувала соціальна рекламна кампанія «Розкажи дітям про безпеку в інтернеті»



     Аудиторія юних інтернет-користувачів в Україні неухильно зростає, та відповідно збільшуються ризики для дітей потрапити у небезпеку. За результатами дослідження ЮНІСЕФ «Покоління UaNet» 17% дітей без сумніву поширюють в інтернеті особисту інформацію, а 60% підлітків зустрічалися з віртуальними знайомцями у реальному житті. Переважна більшість дітей активно спілкується в соціальних мережах, де вказує номер мобільного (46%), надає домашню адресу (36%) тощо. На «гарячій лінії» з питань запобігання насильству та захисту прав дітей Центру «Ла Страда-Україна» кількість звернень щодо безпеки дітей в інтернеті за останній рік збільшилась у 1,5 рази, що свідчить про зростання актуальності питання.
     Всеукраїнську соціальну рекламну кампанію «Розкажи дітям про безпеку в інтернеті» розпочато телеком-оператором «Київстар» в рамках довгострокової програми «Безпека дітей в інтернеті» з метою привернути увагу широкої громадськості до проблеми та закликати розповісти дітям про онлайн-безпеку. Кампанія триватиме впродовж квітня і включатиме: розміщення іміджів на зовнішніх носіях та у транспорті, банерну кампанію в інтернеті та широке залучення аудиторії у соціальних мережах. Крім того, волонтери проведуть інформаційні зустрічі з вчителями та батьками в загальноосвітніх школах по всій країні.
    Юрій Павленко, Уповноважений Президента України з прав дитини: «Президент України неодноразово наголошував на необхідності гарантії безпеки життя та розвитку дитини, зокрема захисту дітей від шкідливої інформації на телебаченні, радіо та в інтернеті. Сьогодні це є частиною державної політики, що проводиться у співпраці з громадськими організаціями, приватними компаніями, правоохоронними органами, батьківськими комітетами та ЗМІ».
    Жанна Пархоменко, директор з корпоративних зв’язків «Київстар»: «Сьогодні «Київстар» починає всеукраїнську кампанію соціальної реклами під гаслом «Розкажіть дітям про безпеку в інтернеті, з метою звернути увагу українських батьків на необхідність виховувати дітей не тільки в повсякденному, а у віртуальному житті також. Ми прагнемо залучити якомога більше небайдужих людей приєднатися до нашої ініціативи та всім разом створити безпечний віртуальний світ для спілкування, навчання та розвитку дітей».
     Габріель Акімова, керівник Програми захисту дітей Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні: «Дуже важливо, захищаючи українських дітей від загроз експлуатації через інтернет, не обмежувати можливості їхнього доступу та обміну інформацією. Лише об‘єднавши зусилля всіх членів суспільства: держави, міжнародних організацій, бізнесу, громадянського суспільства, сімей та, власне, самих дітей ми зможемо забезпечити право дітей на захист в умовах необмеженого доступу до сучасних технологій, засобів зв‘язку та інформації».
     Катерина Левченко, президент Міжнародного жіночого правозахисного центру «Ла Страда-Україна»: «Інтернет уже став частиною життя наших дітей, наш обов'язок зробити його безпечним - для цього ми розробили Кодекс провайдерів ІКТ щодо захисту дітей від жорстокого поводження у мережі, до якого однією з перших долучилася соціально відповідальна компанія «Київстар». Не менш важливе сприяння усвідомленню цієї проблеми батьками та самими дітьми, відтак соціальна рекламна кампанія з безпечного інтернету - потрібна відповідь на сьогоденний виклик».


Назад